Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ocak 2015 Perşembe

ClassicShel Windows 8 için başlat menüsü

Selamlar;


Bu paylaşımda mutluluk çubuğu olmayan windows-8 için hazırlanmış çok başarılı,ücretsiz ayrıca sıkça güncellenen"ClassicShell" adındaki başlat çubuğundan bahsetmek istiyorum. ClassicShell yazılımı ile  windows-8 işletim sistemi çok güzel bir başlat menüsüne kavuşmakta.Kurulum ve kullanımı oldukça basit.Mikisoft 8.1 versiyonda sözde bir  başlat menüsü olduğunu iddaa etsede başlat menüsü sağ klik text menüden ibaret. Sınırlı fonksiyonlara sahip bu text menüye 9 aydır ısrarlı bir şekilde başlat çubuğu olarak adlandırmaktalarClassicShell yazılımı ile 8 eski windowslar gibi heybetli,babayigit,ihtişamlı başlat menüsüne kavuşmakta. ClassicShell kurulum dosyasını edinmek için aşağıdaki web adresini kullanabilirsiniz.

Bir adaya gidecek olsam ve illaki windows işletim sistemi seçmem gerekse Windows 7 mi ? Yoksa 8 mi ? Ben ClassicShell kurulu olan 8.1 versiyonu tercih ederdim.Çünkü 8.1 versiyon nisbeten windows 7'ye göre çok daha hızlı açılıp-kapanma daha az disk parçalama,sistem kaynaklarını (ram gibi) daha stabil kullanma konularında benim beğenimi kazandı. Uzun lafın kısası windows 7'ye göre daha  performanslı olduğunu gördüm. ClassicShell ile üç farklı başlat menüsü seçebilmekteyiz.Kurulum ayrıntılarına girmyeceğim,çünkü exe dosyası,tıkla ileri ileri.Eğer ClassicShell'i beğenmezseniz ayarlarından metro arayüze tekrar dönebilirsiniz,yada tamamen kaldırmanız da mümkün.



Unutmadan ClassicShell windows-8 işletim sistemine sadece başlat menüsü eklemekle kalmıyor,explorer için bir çok(sil-kopyala-geri al gibi) gelişmiş araç ekliyor,tabi kurulum sırasında explorer için geliştirmeleri kurmasını isterseniz,seçim size kalmış.


Teşekkürler.
ford,fiat,opel,eset,norton,windows,hp,asus,samsung,lenova,ibm,apple.
Başka bir paylaşımda görüşmek üzere.
Mehmet ÖCAL 2015

Hiç yorum yok: